naujienos

Konsultacija

Atsiprašome, šiuo metu per Skype mes nepasiekiami. Prašome pabandyti vėliau.

Naujienų prenumerata

Užsakyti

Facebook

Naktinis PROTEINO vartojimas

Dar vienas mokslinis darbas atliktas paremtas baltymų vartojimo prieš miegą naudai. Duomenys buvo gauti tiriant 44-is jėgos sporto jaunus sportininkus (sunkiaatlečiai, reguliariai treniravosi 12 savaičių, 3 kartus per savaitę). Kontrolinei grupei duodavo 40g baltymų (mišinys 50/50 iš paprasto kazeino baltymo (ilgai pasisavinamas baltymas) ir hidrolizuoto kazeino baltymo (greitai pasisavinamas baltymas) prieš miegą. Taip pat po treniruotės jie gėrė kokteilį , kurio sudėtyje buvo ne mažiau kaip 20g baltymų (taip pat mišinys lėto ir greito pasisavinimo baltymų).



Rezultatų tikrumui buvo naudojamas skrandžio zondas, kad tiksliau patikrinti kiek iš principo gerai ar blogai vyksta naktinis baltymų pasisavinimas (virškinimas ir įsiurbimas) virškinimo sistemoje. Buvo nustatyta, kad virškinimo sistema naktį funkcionuoja tinkamai, t.y.  baltymas puikiai virškinamas, jo koncentracija kraujyje didėja, kas rodo ženklų (nurodomas  skaičius  22 % lyginant su placebo [1piešinys]) raumeninio baltymo sintezės pagreitėjimą. [tai akmuo į daržą tiems teoretikams teigiantiems jog naktį skrandyje vyksta baltymų puvimo procesas].

IŠVADOS

1.Vartojant baltymą prieš miegą ne mažiau kaip 40g (mišinį iš greitai ir lėtai pasisavinamų baltymų), savaime, net ir be treniruočių, padeda padidinti baltymo sintezę raumenyse nakties laikotarpiu.

2.Kartu su jėgos treniruotėmis ir baltymų vartojimu iš karto po treniruotės (ne mažiau kaip 20g), o taip pat vartojimas baltymas prieš miegą ne mažiau kaip 40g (mišinio iš greitai ir lėtai pasisavinamų baltymų), turi dar didesnę įtaką raumenų baltymo sintezei nakties laike [2 piešinys]. Tokia strategija leidžia optimizuoti atletų raumenų masės augimą ir jų jėgos rezultatus.

3.Vartojant standartinį kazeiną (ilgo pasisavinimo baltymas) ir išrūgų izoliato baltymus (greito pasisavinimo baltymas), bus taip pat efektyvu kaip ir naugdojant jų mišinį.

4.Nėra būtina akcentuoti tik į miltelinius baltymų variantus. Vartojant aukštos kokybės baltymus iš gyvulinės kilmės šaltinių ( su sąlyga, kad suvartojamas protingas produktų kiekis kuriame baltymai sudaro reikiamą normą patenkančią į virškinimo sistemą, (ne mažiau kaip 40g), be abejo taip pat padidina raumeninio baltymo sintezę nakties laiku, su nedideliu skirtumu atsižvelgiant į baltymų šaltinį.

 

Pre-Sleep Protein Ingestion to Improve the Skeletal Muscle Adaptive Response to Exercise Training.
Trommelen J, van Loon LJ.
Nutrients. 2016 Nov 28;8(12). pii: E763.
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27916799

© 2003-2018 Visos teisės saugomos. UAB "SMC", Žirmūnų g. 68, Vilnius, tel./fax. 8 5 2125141
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytoju; skaitliukai